اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل

یکی از دقدقه های مشترکین اپراتور ها این روز های تهیه شارژ مورد نیاز خود می باشد که هزینه های زیادی را به خانواده ها تحمیل می نماید امروز در این پست قصد داریم تا یک سرویس رایتل را معرفی کنیم که به گفته های رایتل سهم بسزایی در مصرف شارژ رایتل مشترکین این اپراتور خواهد داشت.

این سرویس از سوی رایتل، طرح بی نهایت نام گرفته است که همانطور که از نامش مشخص است با پرداخت شارژ رایتل معینی از خدمات و سرویس های این اپراتور به صورت بینهایت بهره مند شوید.

در این سرویس ابتدا مبلغ معینی شارژ رایتل تهیه می نمایید و سپس این سرویس را فعال میکنید و از ده هزار پیامک داخل شبکه، ده هزار دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه و سایر امکانات بهره مند شوید.

همین طور در ادامه به روش های خرید اینترنتی شارژ رایتل اشاراتی خواهد شد که دیگر لازم نباشد که شما برای تهیه شارژ مورد نیاز خود از خانه خارج شوید.

سیم کارت رایتل خود را بینهایت کنید با فعالسازی سرویس بینهایت این اپراتور از خدمات بینهایت رایتل و شارژ رایتل بهره مند شوید.

به گزارش ایتور، به نقل از روابط عمومی رایتل، با استفاده از این سرویس مشترکین دائمی قادر خواهند بود که بدون هیچ گونه نگرانی مبنی بر صورتحساب ، شارژ رایتل و هزینه های ناشی از مکالمه و پیامک و اینترنت به هر میزانی که تمایل داشتند و به شرط رعایت سقف مصرف منصفانه، از سرویس های مکالمه ی صوتی، پیامک، و اینترنت استفاده نمایند .

مشترکین دائمی رایتل با پرداخت ماهانه 50 هزار تومان به عنوان شارژ رایتل بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، این سرویس را فعالسازی نمایند. و مشترک با پرداخت این مبلغ میتواند از مکالمه، پیام رسانه ای، اینترنت و پیامک بهره ببرند .

مشترکین میتوانند با استفاده از این سرویس ماهانه 10 هزار دقیقه مکالمه، 10 هزار پیامک و همچنین 10 هزار پیام چند رسانه ای درون شبکه و همچنین 500 دقیقه مکالمه صوتی و 500 پیامک خارج از شبکه رایتل به همراه 30 گیگ اینترنت پرسرعت رایتل استفاده کنند.
در این سرویس هیچ گونه ودیعه ای از مشترک دریافت نمی شود. در صورتی مشترک دارای طرح بینهایت از سقف تعیین شده برای مصرف عبور کند، تنها در همان سرویس با تعرفه های عادی شارژ رایتل و مبلغ مذکور در قبض مشترک قرار میگیرد.

شارژ رایتل

اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل در کنار خدماتی همچون پیام صوتی و پیام کوتاه با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل یعنی 3G، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گشترده وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم میکند که از جمله آن میتوان به خدمات مبتنی به اینترنت پرسرعت و سرویس های چند رسانه ای اشاره کرد.

نحوه و روش های تهیه شارژ رایتل در بستر اینترنت:

راه و روش های فراوانی برای تهیه شارژ رایتل و شارژ سیم کارت های سایر اپراتور ها وجود دارد ما در این قسمت به یکی از آسان ترین انها اشاره می نماییم برای تهیه ی اینترنتی شارژ به وبسایت ایتور etore.ir مراجعه نمایید و از سرویس های این وبسایت بهره مند شوید.

اصل نوشته : طرح بی نهایت رایتل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 16:0 | تیموررضائی شهریور |